Suomen Kennelliiton kunniajäsen Reijo Hagström nukkui pois 3.9.2023.

Reijo Hagström kasvatti pinsereitä, borderterriereitä ja suursnautsereita kennelnimellä Rosapik. Hän toimi Kennelliiton valtuuston jäsenenä vuosina 1972-1984 sekä hallituksen jäsenenä vuosina 1979-1982.

Hagström toimi tottelevaisuuskokeiden ylituomarina, ja tottelevaisuuskokeiden tuomareiden ja ylituomareiden kouluttajana useilla tuomaripäivillä. Hänelle myönnettiin emeritusylituomarin arvonimi vuonna 2012. Hagström palkittiin vuoden TOKO-tuomarina vuosina 1991-1993. Lisäksi Hagström toimi junior handler -tuomarina vuosina 1977-1982.

Hagströmille myönnettiin Kennelliiton hopeinen ansiomerkki vuonna 1979 ja kultainen ansiomerkki vuonna 1995. Kennelliitto kutsui hänet kunniajäseneksi 21.5.2009.

Hagström oli Kennelliiton nuorisotoimikunnan perustajajäsen ja puheenjohtaja vuosina 1976-1982. Hän toimi myös Kennelliiton TOKO-jaoston jäsenenä vuodesta 1967 sekä Helsingin seudun kennelpiirin toko-jaoston puheenjohtajana vuonna 1991.

Hagström toimi Seura- ja kääpiökoirayhdistyksen hallituksen jäsenenä vuosina 1974-1983 ja Snautseri-pinserikerhon hallituksen jäsenenä vuosina 1968-1983, jossa hän myös toimi puheenjohtajana kymmenen vuoden ajan. Suursnautserikerhon puheenjohtajana hän toimi vuosina 1977-1978.

Sekä Saksan snautserikerho että Ruotsin snautserikerho myönsivät Hagströmille kultaiset ansiomerkit.