Kennelliiton kunniajäsen, emeritatuomari Kirsti Smith nukkui pois 23.3.2018. Smith ehti täyttää 4. maaliskuuta 91 vuotta. Smith oli Suomessa sekä maailmalla, etenkin Isossa-Britanniassa ja Irlannissa, arvostettu terrierirotujen ulkomuototuomari ja tietäjä.

Smith oli Kennelliiton valtuuston varsinaisena jäsenenä ja varajäsenenä usean kolmivuotiskauden ajan. Kennelliiton kunniajäseneksi hänet nimitettiin vuonna 2010.

Kirsti Smithin oma rotu oli kerrynterrieri, joita hän kasvatti menestyksekkäästi kennelnimellä Cicca. Smith oli jo edesmenneen miehensä kanssa tuttu näky terrierikehien laidalla niin Suomessa kuin ulkomaillakin.

Hän oli perustamassa monia terrierirotujen yhdistyksiä ja avusti monia harrastajia yhteyksissä rotujen alkuperämaihin. Monet hienot terrierit rantautuivat Suomeen Smithin ja tämän miehen avulla. Heidän työnsä vaikutti Suomessa monien terrierirotujen jalostukseen. Kiitokseksi terriereiden eteen tehdystä työstä Kirsti Smith nimitettiin Suomen Terrierijärjestön ensimmäiseksi kunniapuheenjohtajaksi yhdistyksen 70-vuotisjuhlien yhteydessä vuonna 2017. Hän oli ollut Suomen Terrierijärjestön (aikaisemmin Suomen Terrieriklubi) kantavia voimia vuosikymmenten ajan.