Kennelliiton kunniajäsen Heljo Hirvisuo menehtyi 15. heinäkuuta 93 vuoden iässä. Hirvisuo oli arvostettu palveluskoiravaikuttaja ja kennelyhteisöaktiivi.

Heljo Hirvisuo liittyi Kennelliittoon vuonna 1958. Hän sai Kennelliiton kultaisen ansiomerkin vuonna 1993. Hän on ollut myös Kennelliiton valtuuston jäsen.

Hirvisuo oli Suomen Palveluskoiraliiton hallituksen jäsen vuosina 1981–1987. Hän oli myös mukana useissa liiton toimikunnissa. Lisäksi hän toimi muun muassa Turun seudulla aluekouluttajana. Vuonna 2013 Hirvisuolle myönnettiin emeritusylituomarin arvo. Hirvisuo on toiminut palveluskoirakokeiden ylituomarina vuodesta 1963 lähtien.

Hirvisuo toimi Varsinais-Suomen Kennelpiirin puheenjohtajana. Hän oli mukana kennelpiirin toiminnassa piirin perustamisesta lähtien ja on myös nimetty kennelpiirin kunniapuheenjohtajaksi.

Hirvisuo oli Suomen Collieyhdistys ry:n puheenjohtaja vuonna 1985 ja Turun alaosaston puheenjohtajana vuosina 1966–1969 sekä vuonna 1978. Hän on saanut yhdistyksen kunniamerkin ja kultaisen ansiomerkin. Yhdistys on myös nimennyt kasvattajille jakamansa palkinnon Hirvisuon mukaan.