Mitkä ovat tyypillisimpiä asioita, joihin Kennelliitosta kysytään apua koskien kauppa- ja sijoitussopimuksia? Mikä on käyttäytymisen jalostustarkastus ja miten voit käyttää sitä hyväksi jalostusvalintojesi apuna? Tule päivittämään osaamistasi sekä kuuntelemaan ja keskustelemaan ajankohtaisista asioista.

Kennelliiton kasvattajatoimikunta järjestää kasvattajille ja kasvattamisesta kiinnostuneille Kasvattajapäivän Jyväskylässä lauantaina 25.3.2023. Tapahtumapaikkana toimii Scandic Jyväskylä Station -hotelli, osoite Vapaudenkatu 73, 40100 Jyväskylä.

Kasvattajapäivässä on luvassa luentoja muun muassa Kennelliiton uudesta koirarekisteriohjeesta ja käyttäytymisen jalostustarkastuksesta sekä keskustelua kasvattamiseen ja Kennelliittoon liittyvistä teemoista Kennelliiton kasvattajatoimikunnan puheenjohtaja Vesa Lehtosen johdolla. Tutustu tapahtuman koko ohjelmaan tästä.

Ilmoittaudu mukaan tapahtumaan tästäIlmoittautuminen sulkeutuu torstaina 16.3.2023.

Tapahtuman hinta on 35 € sisältäen luennot ja tarjoilut (monipuolinen buffetaamiainen, kahvia/teetä läpi kokouspäivän, lounasbuffet sekä iltapäiväkahvi makeiden herkkujen ja pikkupurtavan kera). Hotellin yhteydessä on maksullinen 80 paikkainen ulkopysäköintialue sekä 19 paikkainen pysäköintihalli. Pysäköintihallista löytyy 4 sähköauton latauspistettä. Löydät pysäköinnin hintatiedot tästä.

Vuoden toinen kasvattajapäivä järjestetään syksyllä pääkaupunkiseudulla.

Lisätiedot tapahtumaan liittyen:
kasvattajatmk@kennelliitto.fi