Kasvattajapäivän ohjelma

9.00–9.30 Aamupala ja ilmoittautuminen

9.30–9.45 Tilaisuuden avaus, Kasvattajatoimikunnan puheenjohtaja, Kennelliiton hallituksen jäsen Molli Nyman

9.45–11.00 Koirankasvattajan verotus, LLM, veroasiantuntija, koirankasvattaja Enni Alanko

11.00–12.00 Antidoping käytännössä. Mitä asiasta tulee ottaa huomioon koira-arjessa. Kennelliiton antidopingtyöryhmän puheenjohtaja, eläinlääkäri, ulkomuototuomari Marja Kosonen

12.00–13.00 Lounas

13.00–14.30 Koirankasvattajan ABC sijoitus- ja kauppasopimuksissa, asianajaja, Kennelliiton kasvattajatoimikunnan jäsen, koirankasvattaja Pauliina Lehtola

14.30–15.00 Iltapäiväkahvi

15.00–15.45 Kennelneuvontatoiminta kasvattajan tukena, Henna Latvamäki, Pohjois-Hämeen kennelpiiri, Sari Laitinen, Pohjois-Savon ja Kainuun kennelpiirit

15.45–17.00 Keskustelua teemoista, keskustelun vetää kasvattajatoimikunnan puheenjohtaja Molli Nyman

• Miten voisimme yhteistyössä parantaa rekisteröityjen rotukoirien asemaa ja yhtenäistettyä koko rotukoirakenttää? Rotukoira – sekarotuinen – designrodut? Voisimmeko vain keskittyä rotukoirien etuihin vastakkainasettelun sijaan?
  • Millaisia palveluja ja jäsenetuja toivoisit Kennelliiton tarjoavan kasvattajille?

Osallistumismaksu tapahtumaan on 50 €.

Maksu sisältää runsaan aamu- ja iltapäiväkahvin sekä lounaan. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittaudu mukaan tästä!

Viimeinen ilmoittautumispäivä tapahtumaan on torstaina 28.9.2023.

Tapahtumapaikkana toimii Scandic Helsinki Aviacongress (Robert Huberin tie 4, Vantaa). Hotellin yhteydessä on maksullinen osittain katettu ulkopysäköintialue. Parkkia hallinnoi Europark. Tutustu pysäköintihinnastoon tästä. Osallistuja maksaa itse pysäköinnistä aiheutuvat kulut. Maksa pysäköinti saapuessasi maksuautomaatiin tai käyttämällä mobiilisovellusta. Tutustu tästä hotellin pysäköintiohjeeseen.

Lisätiedot kurssin sisältöön liittyen:
kasvattajatmk@kennelliitto.fi

Lisätiedot ilmoittautumiseen liittyen:
koulutus@kennelliitto.fi

Voit olla kiinnostunut myös näistä