Kennelliiton toimisto on suljettuna tiistaina 5.12. ja keskiviikkona 6.12. koko päivän itsenäisyyspäivän vuoksi.

Showlinkin Espoon ja Leppävirran toimistot ja Espoon toimiston puhelinpalvelut sulkeutuvat tiistaina 5.12. kello 12. Leppävirran toimiston puhelinpalvelut ovat suljettuina tiistaina 5.12. koko päivän. Showlinkin molemmat toimistot ja puhelinpalvelut ovat suljettuina keskiviikkona 6.12. koko päivän itsenäisyyspäivän vuoksi.

Showlinkin Espoon toimiston poikkeava aukioloaika vaikuttaa myös toimiston tiloissa toimivaan Suomen Kennelsäätiön Koiramuseon kirjaston aukioloaikoihin.

Showlinkin Leppävirran toimiston poikkeava aukioloaika vaikuttaa myös seuraaviin Kennelliiton puhelinlinjoihin:

• rekisteröinti
  • jäsenasiat
  • neuvonta
  • terveystutkimukset
  • yleinen numero (09 887300)

Suuren osan koirien rekisteröintiin ja terveystutkimuslausuntoihin liittyvistä asioista sekä muun muassa osoitteenmuutokset Kennelliiton jäsenrekisteriin voi hoitaa verkossa Omakoira-palvelun kautta.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!