Keskiviikkona 25.5. Kennelliiton toimisto sulkeutuu poikkeuksellisesti jo kello 12.

Keskiviikkona 25.5. Showlinkin Espoon ja Leppävirran toimistojen puhelinlinjat sulkeutuvat poikkeuksellisesti jo kello 12.

Helatorstaina 26.5. Kennelliiton toimisto sekä Showlinkin Espoon ja Leppävirran toimistot ovat suljeuttuina.

Perjantaina 27.5. Showlinkin Leppävirran toimisto on suljettu henkilökunnan koulutuksen vuoksi.

Leppävirran toimiston aukiolopoikkeudet keskiviikkona 25.5. ja perjantaina 27.5. vaikuttavat myös seuraaviin Kennelliiton puhelinlinjoihin:

• rekisteröinti
  • jäsenasiat
  • neuvonta
  • terveystutkimukset
  • yleinen numero (09 887300)

Suuren osan koirien rekisteröintiin ja terveystutkimuslausuntoihin liittyvistä asioista sekä muun muassa osoitteenmuutokset Kennelliiton jäsenrekisteriin voi hoitaa verkossa Omakoira-palvelun kautta.

Päivitys 24.5.: Lisätty tieto Showlinkin Leppävirran puhelinlinjojen sulkeutumisesta keskiviikkona 25.5.