Kennelliiton toimisto on suljettuna maanantaista 28.11 tiistaihin 6.12. asti Koiramessujen järjestelyjen ja itsenäisyyspäivän vuoksi.

Toimisto palvelee taas normaalisti itsenäisyyspäivän jälkeen keskiviikkona 7.12.

Showlinkin Leppävirran toimisto on suljettuna torstaista 1.12. tiistaihin 6.12. ja sinä aikana myös puhelinlinjat ovat kiinni. Leppävirran toimiston poikkeava aukiolo vaikuttaa myös Kennelliiton seuraaviin puhelinlinjoihin:

• rekisteröinti
  • jäsenasiat
  • neuvonta
  • terveystutkimukset
  • yleinen numero (09 887300)

Showlinkin Espoon toimisto ja myymälä ovat suljettuna keskiviikosta 30.11. tiistaihin 6.12.
Tänä aikana rekisteritodistusten ja muiden dokumenttien nouto Espoosta ei ole mahdollista. Espoon toimipisteen aukioloajat vaikuttavat myös Kennelsäätiön kirjaston aukioloaikoihin.

Koiramessuista johtuvat poikkeudet aukioloajoissa vaikuttavat myös röntgenlausuntoihin. Lausunnoissa voi esiintyä viivästyksiä viikoilla 48-49.