Kennelliiton toimiston sekä Showlinkin Espoon ja Leppävirran toimistojen aukioloajoissa on poikkeuksia viikoilla 15 ja 16 pääsiäisen vuoksi.

Kennelliiton toimisto sulkeutuu kiirastorstaina 14.4. poikkeuksellisesti jo kello 12. Toimisto on suljettuna pitkäperjantaina 15.4. sekä 2. pääsiäispäivänä maanantaina 18.4.

Myös Showlinkin Espoon ja Leppävirran toimistot sekä puhelinpalvelut sulkeutuvat torstaina 14.4. klo 12.00. Showlinkin toimistot ovat suljettuina pitkäperjantaina 15.4. sekä 2. pääsiäispäivänä maanantaina 18.4.

Showlinkin Espoon toimiston poikkeavat aukioloajat vaikuttavat myös Kennelsäätiön kirjaston aukioloaikoihin.

Showlinkin Leppävirran toimiston poikkeukselliset aukioloajat vaikuttavat myös seuraaviin Kennelliiton puhelinlinjoihin:

• rekisteröinti
  • jäsenasiat
  • neuvonta
  • terveystutkimukset
  • yleinen numero (09 887300)

Suuren osan koirien rekisteröintiin ja terveystutkimuslausuntoihin liittyvistä asioista sekä muun muassa osoitteenmuutokset Kennelliiton jäsenrekisteriin voi hoitaa verkossa Omakoira-palvelun kautta.

Hyvää pääsiäistä!

Päivitys: Showlinkin Espoon toimisto on suljettuna myös tiistaina 19.4. henkilökunnan koulutuksen vuoksi. Voit lukea lisää täältä.