Kennelliiton toimiston sekä Showlinkin Espoon ja Leppävirran toimistojen aukioloajoissa on poikkeuksia keskiviikko 17.5. ja perjantai 19.5. välisenä aikana.

Kennelliiton toimisto on suljettuna keskiviikkona 17.5. ja helatorstaina 18.5.

Showlinkin Espoon ja Leppävirran toimistot sekä puhelinpalvelut sulkeutuvat keskiviikkona 17.5. kello 12.00. Showlinkin toimistot ovat suljettuina helatorstaina 18.5. Showlinkin Leppävirran toimisto on suljettuna myös perjantaina 19.5. koulutuksen vuoksi.

Showlinkin Espoon toimiston poikkeavat aukioloajat vaikuttavat myös Kennelsäätiön kirjaston aukioloaikoihin.

Showlinkin Leppävirran toimiston poikkeukselliset aukioloajat vaikuttavat myös seuraaviin Kennelliiton puhelinlinjoihin:

• rekisteröinti
  • jäsenasiat
  • neuvonta
  • terveystutkimukset
  • yleinen numero (09 887300)

Suuren osan koirien rekisteröintiin ja terveystutkimuslausuntoihin liittyvistä asioista sekä muun muassa osoitteenmuutokset Kennelliiton jäsenrekisteriin voi hoitaa verkossa Omakoira-palvelun kautta.