Kennelliiton hallitus nimesi kokouksessaan 4.5.2023 Kennelliiton edustajia FCI:n toimikuntiin.

Suomen Kennelliiton edustajana FCI:n kasvattajatoimikunnassa sekä trimmaustoimikunnassa on toiminut Vesa Lehtonen. Lehtonen aloitti tehtävässään Suomen Kennelliiton hallintosihteerinä 1.5.2023, jolloin hänen tilalleen toimikuntiin tulee nimetä uudet edustajat.

Hallitus nimesi Seidi Linnavuori-Nymanin Suomen Kennelliiton edustajaksi FCI:n kasvattajatoimikuntaan.

Hallitus nimesi Jussi Liimataisen Suomen Kennelliiton edustajaksi FCI:n trimmaustoimikuntaan.

FCI:n yleiskokous Madridissa 20.-21.6.2022 hyväksyi Saksan Kennelliiton esityksestä uuden toimikunnan Water Work (dog sport). Hallitus nimesi Liina Lehtosen Suomen Kennelliiton edustajaksi FCI:n Water Work (dog sport) toimikuntaan.