FCI:n eli kansainvälisen koiranjalostusliiton yleiskokous valitsi Kari Järvisen FCI:n hallitukseen Milanossa 8.6.2015 järjestetyssä FCI:n yleiskokouksessa. Myös Kirsi Sainio valittiin kokouksessa FCI:n tieteelliseen toimikuntaan.

Kennelliiton valtuustossa pitkään vaikuttanut, näyttelytoimikunnan puheenjohtaja Kari Järvinen valittiin FCI:n hallitukseen ensimmäisen kerran jo vuonna 1995 ja hän on ollut mukana siitä lähtien, yhteensä 20 vuotta. Nyt tultuaan uudestaan valituksi Järvinen toimii tehtävässään täyden nelivuotiskauden, eli vuoteen 2019 saakka.

Kennelliiton hallituksen jäsen ja jalostustieteellisen toimikunnan puheenjohtaja Kirsi Sainio on ollut mukana FCI:n luottamustehtävissä aina vuodesta 2008 saakka. Maanantaina 8.6. Milanon yleiskokouksessa hänet valittiin jäseneksi FCI:n tieteelliseen toimikuntaan seuraaviksi neljäksi vuodeksi.

FCI:n Milanon yleiskokous on kaksipäiväinen ja se järjestetään juuri ennen keskiviikkona 10. kesäkuuta alkavaa Milanon Maailman Voittaja 2015 -näyttelyä. Suomea kokouksessa edustaa Kennelliiton valtuuston puheenjohtaja Eeva Anttinen. Mukana kokouksessa ovat myös Kennelliiton hallituksen puheenjohtaja Helena Suni ja toiminnanjohtaja Markku Mähönen.