Kaisa Metteri-Gold aloitti 1. huhtikuuta työnsä Kennelliiton jalostustieteellisen toimikunnan määräaikaisena esittelijä-sihteerinä.

Kaisa Metteri-Gold on alkuperäiseltä koulutukseltaan psykiatrinen sairaanhoitaja. Lastenpsykiatristen töiden jälkeen hän on toiminut kalustealalla yrittäjänä sekä eläinlääkealalla. Viimeiset seitsemän vuotta hän on pyörittänyt eläinlääkäriasemia sekä ketjutasolla että yksityisellä klinikalla.

Kaisa Metteri-Gold

Kennelliittoon hän siirtyi aluksi toimistopalveluita tarjoavana yrittäjänä ja nyt määräaikaiseen työsuhteeseen järjestöosastolle.

- Jalostustieteellisen toimikunnan töissä on valtavasti oppimista, ja opettelen edelleen, hän kertoo.

Kaisa on pitkän linjan koiraharrastaja. Kun hevoset jäivät aikuisiällä sivuun, tulivat koirat vahvemmin kuvioihin mukaan.

- Olen kokeillut eri harrastusmuotoja koirieni kanssa. Näyttelyharrastus on se, joka on vienyt minut mennessään. Amerikanstaffordshirenterrierit ovat pysyneet elämässäni mukana yli 30 vuotta. Lisäksi laumassa pyörii kolme leijonakoiraa ja pojan bostoninterrieri.

Kaisa on ollut mukana yhdistystoiminnassa koko aikuisikänsä. Ulkomuototuomariksi hän valmistui vuonna 2014.

- Harrastus, joka on vuosia liittynyt myös työhöni, on minulle edelleen hyvin rakas ja tärkeä osa elämää. Sen myötä elämääni on tullut valtavasti tärkeitä ihmisiä ja paljon tietoa, jota on voinut hyödyntää muissakin yhteyksissä.

Lisätiedot:

Kennelliiton toiminnanjohtaja