Kennelliiton hallitus on valinnut Jonna Päivikkeen Kennelliiton henkilöstöpäälliköksi 1.10.2018 alkaen. Henkilöstöpäällikkö on osastopäällikkötasoinen esimies, joka vastaa henkilöstö- ja työsuojeluasioiden lisäksi Kennelliiton ICT-osaston ja palveluosaston toiminnoista. Tehtäviin kuuluu myös Kennelliiton sähköisen oppimisalusta Digitassun kehittäminen.

Jonna Päivike siirtyy tehtävään koulutus- ja tapahtumakoordinaattorin tehtävästä Kennelliiton kansainvälisten asioiden ja tapahtumaosastolta. Tällä hetkellä hän vastaa Kennelliiton meneillään olevan digitalisaatioteemavuoden koordinoinnista. Jonna aloitti työnsä Kennelliitossa koulutussihteerinä 12 vuotta sitten. Ennen Kennelliittoon tuloaan hän toimi 15 vuotta erilaisissa matkailualan töissä muun muassa Espoon kaupungin matkailutoimessa ja matkatoimistossa sekä ohjelmapalvelupuolella Pohjois-Suomessa palvelun tarjoajana ja yksityisyrittäjänä.

Hän kertoo olleensa aina kiinnostunut henkilöstöön ja työyhteisöön liittyvistä asioista ja niiden kehittämisestä. Jonna on toiminut Kennelliitossa useamman vuoden työntekijäpuolen edustajana muun muassa työsuojeluvaltuutettuna. Uusi työnkuva antaa mahdollisuuksia päästä kehittämään ja vaikuttamaan koko työyhteisöön.

– Olen perinteinen yhden kotikoiran omistaja. Kotona on 9-vuotias kääpiösnautseri Väinö. Väinön kanssa lenkkeillään ja mökkeillään, ja hän on aina kaikessa mukana. Lähipiirissä on aina ollut koiria ja koirat ovat myös kuuluneet omaan arkeen ja perheeseen aina luontevasti, Jonna kertoo.

Jonna Päivike
Jonna Päivike on Kennelliiton uusi henkilöstöpäällikkö. Kuva Vessi Hämäläinen

Lisätiedot:

Markku Mähönen
Toiminnanjohtaja, Suomen Kennelliitto
markku.mahonen@kennelliitto.fi

Voit olla kiinnostunut myös näistä