Kennelliiton viestintätiimi täydentyi, kun Janne Lojander aloitti 1. helmikuuta työnsä määräaikaisena viestintäsuunnittelijana Kennelliitossa. Hän hoitaa tämän vuoden loppuun saakka Kennelliiton viestintään ja markkinointiin liittyviä tehtäviä.

Janne tuli Kennelliittoon viime vuoden elokuussa viestinnän harjoittelijaksi. Hänen tradenomiopintonsa Haaga Helia -ammattikorkeakoulussa ovat opinnäytetyötä vailla loppusuoralla. Suunnitelmissa on, että lopputyö voisi liittyä Kennelliiton viestintään ja tapahtumamarkkinointiin.

Janne Lojander

Jannella on aiempaa viestintäkokemusta harjoittelusta viestintätoimistossa. Harjoittelu Kennelliitossa on perehdyttänyt hyvin viestinnän tehtäviin muun muassa Kennelliiton sosiaalisen median, Vuoden virkakoirien ja Sankarikoirien valinnasta viestimisen sekä KoiraExpon valmistelun parissa.

- Harjoitteluni Kennelliitossa sujui erittäin hyvin ja olen iloinen, että saan jatkaa viestinnän tiimissä. Kennelliitto oli minulle vain yleisellä tasolla tuttu, kun aloitin harjoittelun elokuussa, ja olen päässyt hyvin niin Kennelliiton kuin koira-alan asioihinkin mukaan.

Janne pitää itseään hyvin tavallisena koiraharrastajana. Kotona seuraa etätöissä pitää nelivuotias kleinspitz Vili.