Kennelliitto järjestää kesällä leirin 12–17-vuotiaille nuorille ja heidän koirilleen. Suurleiri 2015 pidetään Virroilla Nuorisokeskus Marttisissa 28.6.–2.7. Tule tapaamaan muita koirista kiinnostuneita nuoria, oppimaan uutta eri harrastuslajeista ja viettämään mukavaa aikaa koirasi kanssa.

Leirille otetaan mukaan 80 nuorta. Leirin koulutuslajeina ovat muun muassa agility, toko, junior handler, ja rally-toko. Leirillä tutustutaan myös palveluskoiralajeihin. Lajeista ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta.

Yhdellä leiriläisellä voi olla mukana yksi koira. Se voi olla leiriläisen oma tai muu entuudestaan tuttu koira. Koiran rodulla tai roduttomuudella ei ole väliä. Koiran on oltava leirin aikana 9 kk – 10 vuotta, terve ja rokotettu Kennelliiton rokotusmääräysten mukaisesti. Koiran rokotustodistukset tulee ottaa mukaan leirille. Kiimaista narttua ei saa tuoda leireille.

Jokaisen osallistujan pitää pystyä huolehtimaan koirastaan itsenäisesti ja hallitsemaan se koulutuksissa. Koiralle on varattava leiriä varten mukaan metallihäkki tai pienelle koiralle muovinen kuljetusboksi.

Leirin hinta on 240 euroa ja se on vain Kennelliiton jäsenille. Jokaisen leirin hintaan kuuluu täysihoito ja vakuutus. Leirillä majoitutaan sisätiloissa. Leirille ei ole yhteiskuljetusta.

HUOM! Leirille osallistuvan on itse oltava Kennelliiton jäsen, vanhempien jäsenyys ei riitä.

Leirin aikana Kennelliiton edustajien ottamia valokuvia julkaistaan Koiramme-lehdessä ja mahdollisesti myös Kennelliiton netti- ja Facebook-sivuilla. Jos et halua, että lapsesi kuvia julkaistaan, ilmoita siitä kirjallisesti Kennelliittoon ennen leiriä.

Peruutusehdot:
Peruutustapauksissa ei ilmoittautumismaksua palauteta ilman lääkärin- tai eläinlääkärintodistusta.

Ilmoittaudu tästä

Lisätietoja: Sanna Pirinen, sanna.pirinen@kennelliitto.fi tai puh. (09) 8873 0204