Kennelliitto järjestää kesällä leirin 12–17-vuotiaille nuorille ja heidän koirilleen. Suurleiri 2016 pidetään Korpilahdella, Jyväskylässä, Matkailutila Surkeenjärvellä 28.6.–2.7. Leiri on yksi Kennelliiton nuorten teemavuoden kesän kohokohdista, älä jätä sitä väliin! Tule tapaamaan muita koirista kiinnostuneita nuoria, oppimaan uutta eri harrastuslajeista ja viettämää

Suurleiri kokoaa yhteen ison joukon koiraharrastuksesta kiinnostuneita nuoria. Leirille otetaan mukaan 80 nuorta. Leirin koulutuslajeja ovat muun muassa agility, toko, junior handler, ja rally-toko. Leirillä tutustutaan myös palveluskoiralajeihin. Lajeista ei tarvitse olla leirille tullessa aikaisempaa kokemusta.

Leirillä pääsee nauttimaan yhteisestä ajasta ja tekemisestä nelijalkaisen ystävän kanssa. Yhdellä leiriläisellä voi olla mukanaan yksi koira. Se voi olla leiriläisen oma tai muu entuudestaan tuttu koira. Koiran rodulla tai roduttomuudella ei ole väliä. Koiran on oltava leirin aikana 9 kk – 10 vuotta, terve ja rokotettu Kennelliiton rokotusmääräysten mukaisesti. Rokotustodistukset tulee ottaa mukaan leirille. Kiimaista narttua ei saa tuoda leirille.

Jokaisen osallistujan pitää pystyä huolehtimaan koirastaan itsenäisesti ja hallitsemaan se koulutuksissa. Koiralle on varattava leiriä varten mukaan metallihäkki tai pienelle koiralle muovinen kuljetusboksi.

Leiri on tarkoitettu vain Kennelliiton jäsenille. Leirin hinta on 240 euroa. Leirin hintaan kuuluu täysihoito ja vakuutus. Leirillä majoitutaan sisätiloissa. Leirille ei ole yhteiskuljetusta.

HUOM! Leirille osallistuvan on itse oltava Kennelliiton jäsen, vanhempien jäsenyys ei riitä.

Peruutusehdot:
Peruutustapauksissa ei ilmoittautumismaksua palauteta ilman lääkärin- tai eläinlääkärintodistusta.

Ilmoittaudu leirille

Sanna Pirinen