Etsimme jäsenistöstämme ja sidosryhmistämme kirjoittajia Kennelliiton blogiin kirjoittamaan näkemyksiä hyvistä kohtaamisista erilaisten koiraharrastajien ja muiden toimijoiden näkökulmasta.

Tämä vuosi on Kennelliiton toiminnassa kohtaamisten teemavuosi. Rakennamme hyviä kohtaamisia koiraharrastajien kesken eri tilanteissa ja foorumeilla. Teemavuoden aikana haluamme myös tuoda esille erilaisia näkökulmia koiraharrastukseen ja kohtaamisiin.

Onko sinulla näkemyksiä siitä, miten hyviä kohtaamisia erilaisten kohderyhmien kanssa rakennetaan? Näkökulmasi voi olla esimerkiksi aivan tavallisen kotikoiran omistajan, koirankasvattajan, uuden, innokkaan koiraharrastajan, kokeneen harrastajan, aktiivin yhdistystoimijan tai toimihenkilön. Meitä kiinnostavat myös sidiosryhmiemme ja koirattomien ihmisten näkemykset. Oivaltavat, hyvien kohtaamisten rakentamista edistävät blogikirjoitukset ovat tervetulleita verkkosivuillemme.

Jos kiinnostuit, niin ole meihin yhteydessä sähköpostilla osoitteeseen viestinta@kennelliitto.fi. Maksamme julkaistuista blogikirjoituksista kirjoituspalkkion.