Haemme verkkoviestinnän asiantuntijaa Suomen Kennelliittoon. Tehtävään voi hakea 29.1.2024 saakka.

Olisitko sinä etsimämme verkkoviestinnän asiantuntija?

Onko sinulla vahva näkemys siitä, millaiset verkkosivut palvelevat parhaiten eri kohderyhmiä, ja kokemusta verkkosivujen uudistamisprojekteista?

Hae meille Suomen Kennelliittoon kehittämään verkkoviestintäämme!

Etsimme verkkoviestinnän asiantuntijaa nelihenkiseen viestinnän tiimiimme.

Keskeiset työtehtävät

Verkkoviestinnän asiantuntija vastaa ensisijaisesti Kennelliiton verkkosivujen kehittämisestä ja ylläpidosta. Hän osallistuu myös sivujen sisällöntuotantoon. Työhön sisältyy myös muita viestinnän tehtäviä.

Ylläpidämme Kennelliiton viestinnässä useita verkkosivuja (kennelliitto.fi, hankikoira.fi, koiramessut.fi, wds2025.fi) sekä niihin liittyviä sähköisiä palveluita, kuten verkko-oppimisalustaa.

Tavoitteenamme on uudistaa tulevina vuosina Kennelliiton verkkoviestintää niin, että kohdennamme sisältöjä palvelemaan paremmin eri kohderyhmiä ja karsimme samalla pois turhia osia nykyisistä palveluista. Samalla haluamme kehittää toimivia rutiineja verkkopalveluidemme ylläpitoon ja laadukkaaseen sisällöntuotantoon. Hyödynnämme verkkopalveluiden kehittämisessä käyttäjäpalautetta ja ulkopuolista asiantuntemusta.

Kennelliitto työpaikkana

Kennelliiton toimistolla Espoon keskuksessa on tällä hetkellä 32 työntekijää. Olemme muuttamassa syyskuun alusta uusiin toimitiloihin Pitäjänmäelle.

Tarjoamme työntekijöillemme asiantuntevan, kehittyvän työyhteisön ja monipuoliset henkilöstöedut, kuten lounasedun ja hyvät työterveyspalvelut. Työtä on mahdollista tehdä osittain etänä.

Mitä toivomme sinulta

Etsimällämme verkkoviestinnän asiantuntijalla on oma-aloitteinen ja vuorovaikutteinen työote sekä kokemusta tiimi- ja projektityöskentelystä. Verkkopalveluympäristöt ovat hänelle tuttuja, ja hän taitaa myös sisällöntuotannon. Hänellä on tehtävään soveltuva korkeakoulukoulutus sekä riittävä englannin ja ruotsin kielen taito.

Hae tehtävään viimeistään 29.1.2024 mennessä

Lähetä vapaamuotoiset hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 29.1.2024 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä saat tarvittaessa viestintäpäällikkö Liisa Suoniselta, liisa.suoninen@kennelliitto.fi, puh. 050 320 3897.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka on perustettu vuonna 1889. Liitolla on yli 140 000 jäsentä, joista noin 2 000 on koiraharrastusyhdistyksiä. Kennelliitto-konsernissa on noin 60 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa. Arvojamme ovat asiantuntevuus, avoimuus ja aktiivinen vastuullisuus.