Nykyisen toiminnanjohtajan siirtyessä eläkkeelle haemme uutta toiminnanjohtajaa Suomen Kennelliittoon. Tehtävään voi hakea 1.4.2024 saakka.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka on perustettu vuonna 1889. Meillä on noin 140 000 jäsentä, joista noin 2 000 on koiraharrastusyhdistyksiä. Kennelliitto-konsernissa on noin 60 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa. Arvojamme ovat asiantuntevuus, avoimuus ja aktiivinen vastuullisuus.

Lisätietoa meistä löydät näiltä verkkosivuilta.

Nykyisen toiminnanjohtajan siirtyessä eläkkeelle etsimme nyt Suomen Kennelliitolle uutta

Toiminnanjohtajaa

Valtakunnallisena koira-alan asiantuntijajärjestönä Suomen Kennelliitto kehittää kokonaisvaltaisesti koiraharrastusta ja edistää rotukoirien kasvattamista. Päämääränä on koirien terveys ja hyvinvointi. Kennelliitto toimii koirien kasvattajien, harrastajien ja omistajien keskusjärjestönä ja edunvalvojana. Olemme olemassa jäseniämme varten.

Tehtäväsi

Johdat ja kehität Kennelliiton toimistoa. Toimistossa työskentelee 32 alansa ammattilaista monipuolisissa tehtävissä. Toimiston tehtäväalueita ovat mm. Kennelliiton päätöksenteon tuki, talous, ICT, asiakaspalvelu, jalostus- ja kasvatusneuvonta, viestintä ja markkinointi, kansainvälinen toiminta sekä erilaisten tapahtumien suunnittelu ja järjestäminen. Sinulla on johtamiseen vahvasti osallistava ja sitouttava asenne sekä kehittävä ote.

Päivittäisen operatiivisen johtamisen lisäksi osallistut strategiseen suunnitteluun ja toimeenpanoon - olet hallituksen puheenjohtajan läheinen työpari. Toimit hallituksen kokousten esittelijänä ja huolehdit hallituksen päätösten täytäntöönpanosta.

Olet Kennelliiton näkyvä edustaja ja toimiston keulakuva. Verkostoidut ja vaikutat – myös kansainvälisesti.

Oletko etsimämme henkilö?

Talousasiat, budjetointi ja seuranta ovat vahvaa osaamistasi. Olet todennäköisesti toiminut tulosvastuullisessa roolissa. Strategiatyö on sinulle tuttua ja merkityksellistä. Sinulla on vahvat näytöt johtamisesta sekä strategian suunnittelusta ja jalkauttamisesta.

Olet kokenut, monipuolinen ja moderni henkilöjohtaja.  Arvostat yhdessä tekemistä ja jaettua johtajuutta. Muutamme tulevana kesänä uuteen monitilatoimistoon Helsingin Pitäjänmäelle. Työskentelyssämme noudatamme hybridimallia.

Toiminnanjohtajan tehtävä on omalla tavallaan kutsumusammatti. Etsimme tehtävään henkilöä, joka tuntee koiraharrastusta tai harrastaa itsekin. Ymmärrät koira-alaa, sen toimijoita, toimintaa ja harrastajia.

Aiemman työkokemuksesi olet voinut hankkia niin yrityselämän, järjestöjen kuin yhteiskunnallisten tehtävien parista. Puhut sujuvasti suomea ja englantia. Muu kielitaito on hyödyksi. Korkeakoulututkinto katsotaan eduksi.

Miksi Suomen Kennelliiton toiminnanjohtajaksi

Koiria parempaa harrastustahan ei ole olemassakaan, ja nyt se voisi myös liittyä työhösi. Meillä on valtavan hieno ja pitkä historia takanamme. Edessä on monien mahdollisuuksien tulevaisuus, johon pääset yhdessä hienon organisaatiomme ja koko Suomen koiraväen kanssa vaikuttamaan.

Kiinnostuitko?

Lähetäthän hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen oheisen linkin kautta: https://shorturl.at/doqG6
Toimi viimeistään 1.4. tai mieluiten heti.

Lisätietoja

Lisätietoa tehtävästä antaa Compass HR Groupin konsultti Ville Lappi, puh. +358 50 577 7575 tai ville.lappi@compasshrg.fi.