Suomen Kennelliitossa on avoinna hallintosihteerin tehtävä. Siihen voi hakea 5.3.2023 mennessä.

Haemme

hallintosihteeriä

osaksi noin 35 henkilön asiantuntijaorganisaatiotamme.

Työtehtävät

Toimit tehtävässäsi Kennelliiton hallituksen sihteerinä. Valmistelet yhteistyössä toiminnanjohtajan kanssa hallituksen kokousten esityslistat, pöytäkirjat sekä päätösesitykset ja toimit sihteerinä hallituksen kokouksissa. Kokousten käytännön järjestelyt ja muut etukäteistyöt kuuluvat myös työnkuvaasi. Lisäksi toimit Kennelliiton valtuuston kokousten sihteerinä, joihin tehtäviin kuuluu mm. esityslistan kokoaminen, kokoussihteerinä toimiminen sekä pöytäkirjan ja pöytäkirjan otteiden laatiminen.

Työhösi kuuluu lisäksi erilaisten Kennelliiton tapahtumien ja projektien suunnittelua ja toteuttamista.

Raportoit työssäsi toiminnanjohtajalle. Työhön sisältyy myös ilta- ja viikonlopputöitä.

Tätä edellytämme sinulta

Kykenet itsenäiseen, vastuulliseen ja tavoitteelliseen työskentelyyn. Sinulla on asiakaspalvelu- ja tiimityötaitoja sekä organisointikykyä ja oma-aloitteisuutta. Sinulla on tehtävää tukeva laaja järjestötyön kokemus ja osaaminen erilaisista yhdistyksen kokouksiin liittyvistä toiminnoista sekä Kennelliiton organisaation ja koiraharrastuksen tuntemus.

Edellytämme sinulta erinomaista kirjallista ja suullista ulosantia, hyvää tietoteknistä osaamista, hyviä yhteistyötaitoja ja luovaa ongelmanratkaisukykyä. Olet tarkka työssäsi ja pidät sovituista aikatauluista kiinni. Luemme eduksi ruotsin ja englannin kielten sujuvan osaamisen.

Suomen Kennelliitto työpaikkana

Kennelliiton toimisto sijaitsee Espoon keskuksessa hyvien liikenneyhteyksien päässä. Kennelliitto tarjoaa työntekijöilleen asiantuntevan, kehittyvän työyhteisön ja monipuoliset henkilöstöedut, kuten lounasedun ja laajat työterveyspalvelut. Työtä on mahdollista tehdä osittain etänä.

Hae tehtävään viimeistään 5.3.2023 mennessä

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 5.3.2023 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Markku Mähönen, puh. 050 511 1998, markku.mahonen@kennelliitto.fi.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka on perustettu vuonna 1889. Liiton jäseninä on yli 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja noin 144 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa on noin 60 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa. Arvojamme ovat asiantuntevuus, avoimuus ja aktiivinen vastuullisuus.