Vuoden toisessa Kennelliiton ja Agria Eläinvakuutuksen yhteisessä Agria-webinaarissa keskiviikkona 29. maaliskuuta vakuutusyhtiön korvausperusteista eläinlääkärin näkökulmasta luennoi ELL, pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri Seppo Juntunen.

Kaikille avoimen, maksuttoman webinaarin aiheena on vakuutusyhtiön korvausperusteet eläinlääkärin näkökulmasta. Webinaari järjestetään keskiviikkona 29.3. kello 18:00.

Webinaarissa ELL, pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri Seppo Juntunen käsittelee muutamien erikoistapauksien korvausperiaatteita eläinlääkärin näkökulmasta. Webinaarin luento-osuuden ja tauon jälkeen on keskusteluosio, jossa pureudutaan syvemmin luennon aiheisiin. Webinaarin juontaa Agria Eläinvakuutuksen myyntipäällikkö Jan Waronen.

Ilmoittaudu webinaariin tästä.
Viimeinen ilmoittautumispäivä on tiistaina 28.3. Webinaari on maksuton ja avoin kaikille.

Webinaarista tehdään tallenne, joka on katsottavissa rajoitetun ajan webinaarin jälkeen.
Huomioithan, että tallenne on nähtävissä vain webinaariin ilmoittautuneille.

Lisätietoja webinaarista: koulutus@kennelliitto.fi

Webinaari on toinen yhteensä seitsemästä vuoden 2023 aikana järjestettävästä Agria-webinaarista.