Kennelliiton ja Agria Eläinvakuutuksen yhteiset Agria-webinaarit jatkuvat taas tiistaina 16. toukokuuta kello 18. Koiraihmisen mentaaliluento -webinaarissa mentaalivalmentaja Susann Fagerström luennoi koiraihmisen mielentaidoista.

Miten iso merkitys on sisäisellä puheella koiran kanssa toimiessa? Luennolla käydään läpi, miten sinä voit kehittää mielentaitojasi, jotta voisit toimia mahdollisimman neutraalisti ja keskittyen oikeisiin asioihin kouluttaessasi koiraa kotona, koulutustilanteissa ja kilpailuissa. Luennolla käsitellään muun muassa epäonnistumisen pelkoa ja pelkoa yleisesti, jäätymistä, hyytymistä, keskittymistä, itsevarmuutta, epäonnistumisesta ylipääsemisestä, oman mielen nollaamista sekä ulkopuolisten tekijöiden vaikutusta omaan toimintaan koiran kanssa. Luennolta saat toimivia keinoja avuksi, jotta pystyt suoriutumaan kaikissa tilanteissa koirasi kanssa parhaalla mahdollisella tavalla.

Luennoitsijana webinaarissa toimii mentaalivalmentaja Susann FagerströmSusann on valmentanut ihmisiä ratsastuksen opettajana vuodesta 1987, ja kilpaillut esteratsastuksessa maamme huipputasolla yli 20 vuotta. Hän ymmärtää miltä tuntuu, kun oma jännittäminen lamaannuttaa toimintakyvyttömäksi ja tietää miten nollata oma mieli epäonnistumisen jälkeen. Susann on kehittänyt Mind Riders -konseptin, joka on muodostunut vuosien valmennuskokemuksen ja käytyjen koulutusten pohjalta. Susannilla on hevoskokemuksen lisäksi koirakokemusta lapsuudesta asti, mutta tämä luento keskittyy kuitenkin ihmisen mielen koukeroihin.

Webinaarin luento-osuuden ja tauon jälkeen on keskusteluosio, jossa syvennytään muutamiin aiheisiin tarkemmin. Webinaarin ja keskusteluosion juontaa Agria Eläinvakuutuksen maajohtaja Heidi Elomaa.

Ilmoittaudu mukaan tästä!
Ilmoittaudu webinaariin viimeistään maanantaina 15.5.

Webinaarista tehdään tallenne, joka on katsottavissa rajoitetun ajan webinaarin jälkeen. Huomioithan, että tallenne on nähtävissä vain webinaariin ilmoittautuneille.

Webinaari on maksuton ja avoin kaikille.

Lisätietoja webinaarista: koulutus@kennelliitto.fi

Webinaari on neljäs seitsemästä vuoden 2023 aikana pidettävästä Agria-webinaarista. Kolme viimeistä webinaaria järjestetään loppuvuoden aikana.

Susann Fagerström
Susann Fagerström, mentaalivalmentaja