Webinaarissa aiheesta luennoi FT, eläinten käyttäytymistieteen dosentti, Katriina Tiira.

Vuoden 2022 kolmas Agria KoiraExpo -webinaari järjestetään keskiviikkona 27.4. klo 18:00 alkaen. Webinaarissa on aiheena tällä kertaa ”Koiran elekieli ja sen tulkitseminen - mitä koirani kertoo minulle?”. Luennoitsijana toimii FT, eläinten käyttäytymistieteen dosentti, Katriina Tiira. Webinaarin luento-osuuden ja lyhyen tauon jälkeen on luvassa keskusteluosio, jossa syvennytään muutamaan aiheeseen tarkemmin.

Koiran elekieli ja sen tulkitseminen - mitä koirani kertoo minulle?
Koiralla on tunteita, mutta osaatko havaita koirasi lievän epämukavuuden tai stressin? Entä koska koirasi on aidosti iloinen? Luennolla käydään video ja kuva esimerkein läpi koiran elekieltä, ja sitä, mitä tunnetilaa koira viestittää eleillä. Koulutuksessa ja arkielämässä koiran oikean tunnetilan havainnointi on tärkeää, ja on edellytys myös koiran hyvinvoinnille.

Webinaarin ilmoittautuminen on nyt auki ja sulkeutuu tiistaina 26.4. Ilmoittautumaan pääset täällä. Webinaari on ilmainen. Webinaarista tehdään tallenne, joka on katsottavissa rajatun ajan webinaarin jälkeen. Huomioithan, että tallenne on nähtävissä vain webinaariin ilmoittautuneille.

Lisätietoja webinaarista: koulutus@kennelliitto.fi.

Katriina Tiira_banneri