Kesäkuun 7. päivä järjestettävässä webinaarissa hampaiden hoidosta luennoi eläinlääkäri, ELL, pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri Annukka Söderblom.

Vuoden neljäs Agria KoiraExpo -webinaari järjestetään tiistaina 7.6. kello 18 alkaen. Webinaarissa on tällä kertaa aiheena koiran hampaidenhoito. Luennoitsijana webinaarissa toimii eläinlääkäri, ELL, pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri Annukka Söderblom. Webinaarin luento-osuuden ja lyhyen tauon jälkeen on luvassa keskusteluosio, jossa syvennytään muutamaan aiheeseen tarkemmin.

Miten voin vaikuttaa koirani hampaiden ja suun terveyteen?
Miten voin hoitaa koirani hampaita? Luennolla käydään läpi koirien yleisimpiä hammas- ja suusairauksia, annetaan vinkkejä kotihoitoon sekä avataan sitä, missä vaiheessa on hyvä kääntyä lääkärin puoleen. Luennolla syvennytään myös rotukohtaisiin hammasongelmiin kuten purentavikoihin.

Webinaarin ilmoittautuminen on nyt auki ja voit ilmoittautua täällä. Ilmoittautuminen sulkeutuu maanantaina 6.6. Webinaari on ilmainen. Webinaarista tehdään tallenne, joka on katsottavissa rajatun ajan webinaarin jälkeen. Huomioithan, että tallenne on nähtävissä vain webinaariin ilmoittautuneille.

Lisätietoja webinaarista: koulutus@kennelliitto.fi.

Annukka Söderblom