Torstaina 27.10. järjestettävässä webinaarissa käydään läpi, kuinka koiran käyttäytymiseen liittyvät opit saadaan siirrettyä hyvin sujuvista harjoituksista arkielämään.

Kennelliitto ja Agria Eläinvakuutus järjestävät kaikille avoimen, maksuttoman Agria KoiraExpo -webinaarin. Webinaarissa päätoiminen eläintenkouluttaja, johtava asiantuntija Tommy Wirén luennoi koiran käyttäytymisestä arkisissa tilanteissa luennollaan ”Kyllä se kotona osaa!”

Kyllä se kotona osaa!
”Pian 30 vuotta kestäneen kouluttajaurani aikana noin 80 % yhteydenotoista on liittynyt koiran käyttäytymiseen arkisissa tilanteissa.
Koira osaa kotona vaikka mitä temppuja, mutta ulkoillessa kuuliaisuus häviää olemattomiin. Mistä on kyse, kun harjoitukset sujuvat, mutta opit eivät siirry arjen avuksi? Vaikka tietoa on nykyisin helposti saatavissa ja koulutusmenetelmät ovat kehittyneet, sama asia koetaan suurimmaksi ongelmaksi. Tällä luennolla paneudutaan tähän toistuvasti ihmisiä askarruttavaan aiheeseen.”

Webinaari alkaa klo 18:00. Webinaarin luento-osuuden ja tauon jälkeen on luvassa keskusteluosio, jossa syvennytään muutamaan aiheeseen tarkemmin.

Ilmoittautuminen webinaariin on nyt auki. Ilmoittautumaan pääset täällä. Ilmoittaudu webinaariin viimeistään keskiviikkona 26.10.2022.

Webinaarista tehdään tallenne, joka on katsottavissa rajatun ajan (n. 1 kk) webinaarin jälkeen. Huomioithan, että tallenne on nähtävissä vain webinaariin ilmoittautuneille.

Lisätietoja webinaarista saat sähköpostitse osoitteesta koulutus@kennelliitto.fi

Tommy Wirén
KoiraExpo webinaari 2022