Osa tuloksista saatiin siirrettyä keväällä. Järjestelmien välisistä eroista johtuen tulosten siirrossa on molempiin järjestelmiin jouduttu tekemään pieniä uudistuksia, ja tästä johtuen alkuvuoden tuloksien tallennuksessa on ollut haasteita. Tulosten siirron ja niiden tallennuksen odotetaan kuitenkin valmistuvan lähiaikoina.

Agilitytuloksiin liittyvistä puutteista, tuplatuloksista tai virheistä toivomme otettavan yhteyttä vasta, kun SAGI ja Kennelliitto ovat yhdessä ilmoittaneet, että tulossiirto rajapinnan yli on saatu käyttöön. Tulosten siirron jälkeen SAGI vastaa tulosten oikeellisuudesta myös Kennelliiton järjestelmissä. Järjestelmiin tehtyjen muutosten johdosta osa SAGI-rankingiin sisällytetyistä tuloksista joudutaan käsittelemään uudelleen ja elokuun tulokset päivittyvät takaisin rankingiin lokakuun puoliväliin mennessä.

Suomen Kennelliitto
Miia Lahti, viestintäpäällikkö