Kennelliiton kasvattajailtoja järjestetään useilla paikkakunnilla kesän aikana.

Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden kunniaksi toteutettavan Kotimaiset rodut kansallisaarteinamme -hankkeen tavoitteena on edistää viiden kotimaisen rotumme kasvatustyötä.

Kennelliitto käynnisti kotimaisten rotujen kasvattajien illat keväällä ja ensimmäinen kotimaisten rotujen kasvattajille suunnattu ilta järjestettiin Luumäellä 19. huhtikuuta. Ilta saa jatkoa muillakin paikkakunnilla, ja kasvattajien ilta järjestetään Porissa 14.6. klo 17.30-20.30. osoitteessa Ravitie 1. Paikalla on kaksi Satakunnan kennelpiirin kennelneuvojaa sekä Kennelliiton edustaja.

Kasvattajien illat tarjoavat apua käytännön asioihin mm. rekisteröintiin liittyen ja yleisesti kasvatuksessa vastaantulevien haasteiden selvittämiseen. Illat jatkuvat alueittain kesän aikana, kaikkiaan niitä järjestetään noin 10 ja niistä tiedotetaan erikseen tarkemmin. Kesäkuussa järjestetään kasvattajien ilta myös Jyväskylässä 21.6.

Ennakkoon ilmoittautuneille Kasvattajan käsikirja

Ennakkoon 11.6. mennessä Porin tilaisuuteen ilmoittautuneille varataan ilmaiseksi Kasvattajan käsikirja. Ilmoittautuminen osoitteeseen: maija.loytola@gmail.com viimeistään 11.6.2017. (Jos sinulla on kysymyksiä, lähetä ne ennakolta samaan sähköpostiosoitteeseen.)

Myös Jyväskylän kasvattajailtaan ennakkoon 14.6. mennessä ilmoittautuneille varataan ilmaiseksi Kasvattajan käsikirja. Tilaisuus alkaa keskiviikkona 21.6. klo 17.30 osoitteessa Sepänkeskus, Kyllikinkatu 1. Tule kuulemaan ja keskustelemaan kotimaisiin rotuihin liittyvistä kasvattamisen kiemuroista, sekä nauttimaan kahvia ja pullaa asian äärellä. Ilmoittautumiset Jyväskylän kasvattajailtaan osoitteeseen: kati.taipale@hotmail.fi viimeistään 14.6.2017.

Heinäkuussa kasvattajien ilta Joensuussa

Joensuun tilaisuuteen 18.7. mennessä ilmoittautuneille varataan ilmaiseksi Kasvattajan käsikirja. Tilaisuus alkaa tiistaina 25.7. klo 18.00 osoitteessa Itä-Suomen Liikuntaopisto, Länsikatu 15, Joensuu. Ilmoittautuminen osoitteeseen: tuulamkarvonen@gmail.com viimeistään 18.7.2017. Jos sinulla on kysymyksiä, lähetä ne ennakolta samaan sähköpostiosoitteeseen.

Heinä-elokuussa iltoja järjestetään myös muualla Suomessa.

KENNELPIIRI(T)PAIKKA/ AJANKOHTA/ OSOITEAIKAMUUTA
14.6.2017SatakuntaPori/ke 14.6.2017 Porin ravirata, Ravitie 1, Pori17:30-20:00ilmo: 11.6. menn. maija.loytola@gmail.com
21.6.2017Keski-SuomiJyväskylä/su 21.6.2017 Sepänkeskus, Kyllikinkatu 1, 40100 Jyväksylä17:30-20:30ilmo: 050 438 5859 kati.taipale@hotmail.fi
25.7.2017Pohjois-KarjalaJoensuu/ti 25.7.2017 Itä-suomen liikuntaopisto, Länsikatu 1518:00-20:30

ilmo:

tuulamkarvonen@gmail.com

1.8.2017Kainuu 1.Kajaani/ti 1.8.2017 Kenneltoimintakeskus, Suvantolantie 14 B, Nakertaja18:00-20:30

ilmo: 25.7.menn. kainuunkennelneuvojat@

gmail.com Tied: Anna Huusko /

050 521 0467

2.8.2017Kainuu 2.Kuhmo/ke 2.8.2017 Hotelli Kalevalan Tuuletar-kokoustila, Väinämöinen 9, 88900 Kuhmo18:00-20:30

ilmo 25.7.menn. kainuunkennelneuvojat@

gmail.com Tied: Anna Huusko/

050 521 0467

7.8.2017Helsinki,Salpausselkä ja UusimaaMäntsälä/ma 7.8.2017 Ampumaurheilukeskuksen paviljonki, Hirvihaarantie 7218:00-21:00ilmo: 1.8. menn. tapio.rantanen@hotmail.com
16.8.2017Varsinais-SuomiTurku/ke 16.8.2017 Varsinais-Suomen Kennelpiirin tilat, Hiihtomajanpolku 20, Turku17:00-20:00ilmo: 9.8. menn. sanna@teamtruckers.info
19.8.2017LappiRovaniemi/la 19.8.2017 Rovala-Opisto, Rovala 5, 96100 Rovaniemi12:00-15:00

ilmo: 11.8. menn. jaukkuriheidi@gmail.com,

040 5166 814

Lisää tapahtumia, joissa kotimaiset rodut ovat esillä löydät nettisivuiltamme.

Lisätiedot:

Porin tilaisuus: