Torstaina 10.3. järjestettävässä webinaarissa aiheina on koiran terveysliikunta sekä rotukoirien jalostuksen haasteet nyt ja tulevaisuudessa.

Kennelliitto järjestää torstaina 10. maaliskuuta kello 18 alkaen Agria KoiraExpo -webinaarin. Webinaarissa on tällä kertaa kaksi aihetta. Webinaarin ensimmäisellä luennolla ”Koiran terveysliikunta – Miten pidän koirani hyvässä fyysisessä kunnossa” eläinten fysioterapeutti, FT Anna Boström Yliopistollisesta eläinsairaalasta kertoo vinkkejä koiran arkielämän liikuntaan.

Webinaarin toinen luento keskittyy rotukoirien jalostuksen haasteisiin nyt ja tulevaisuudessa. Aiheesta luennoi Kennelliiton jalostustieteellisen toimikunnan puheenjohtaja, FT, dosentti Kirsi Sainio.

10.3.2022 klo 18:00 Agria KoiraExpo -webinaari: ”Koiran terveysliikunta – Miten pidän koirani hyvässä fyysisessä kunnossa” ja ”Rotukoirien jalostuksen haasteet nyt ja tulevaisuudessa”

Molemmat luennot kestävät noin tunnin ja luentojen välissä on lyhyt tauko.

Ilmoittautuminen webinaariin on nyt auki ja sulkeutuu keskiviikkona 9.3. Ilmoittautumaan pääset täällä. Webinaari on ilmainen ja kaikille avoin.

Webinaarista tehdään tallenne, joka on katsottavissa rajatun ajan (n. 1 kk) webinaarin jälkeen. Huomioithan, että tallenne on nähtävissä vain webinaariin ilmoittautuneille.

Lisätietoja ilmoittautumiseen ja tekniikkaan liittyen: koulutus@kennelliitto.fi.

Lisätietoja webinaarin sisältöön liittyen: koiraexpo@kennelliitto.fi.

Anna Boström
Kirsi Sainio ja koirat