Kennelliiton toimiston sekä Showlinkin Espoon ja Leppävirran toimistojen aukioloajoissa on poikkeuksia viikoilla 14 ja 15 pääsiäisen vuoksi.

Kennelliiton toimisto on suljettuna kiirastorstaina 6.4., pitkäperjantaina 7.4. sekä 2. pääsiäispäivänä maanantaina 10.4.

Showlinkin Espoon ja Leppävirran toimistot sekä puhelinpalvelut sulkeutuvat kiirastorstaina 6.4. klo 12.00. Showlinkin toimistot ja puhelinpalvelut ovat suljettuina pitkäperjantaina 7.4. sekä 2. pääsiäispäivänä maanantaina 10.4.

Showlinkin Espoon toimiston poikkeavat aukioloajat vaikuttavat myös Kennelsäätiön kirjaston aukioloaikoihin.

Showlinkin Leppävirran toimiston poikkeukselliset aukioloajat vaikuttavat myös seuraaviin Kennelliiton puhelinlinjoihin:

• rekisteröinti
  • jäsenasiat
  • neuvonta
  • terveystutkimukset
  • yleinen numero (09 887300)

Suuren osan koirien rekisteröintiin ja terveystutkimuslausuntoihin liittyvistä asioista sekä muun muassa osoitteenmuutokset Kennelliiton jäsenrekisteriin voi hoitaa verkossa Omakoira-palvelun kautta.

Hyvää pääsiäistä!