Regler och instruktioner

• För medlemsföreningar
  • För uppfödare
  • För veterinärer
Sökfunktionen har uppdaterats, läs mer om ändringarna

Regler och instruktioner För hundköpare

Downloadable file
Sähköisen ennakkolähetteen tilaaminen ja maksaminen terveystutkimuksiin Omakoira-palvelun kautta
Sähköinen ennakkolähete vaaditaan aina Kennelliiton virallisiin terveystutkimuksiin, jotta viralliset terveystutkimustulokset saadaan tallenntettua Kennelliiton jalostustietojärjestelmään.
Sähköinen ennakkolähete tilataan Omakoira-palvelun kautta.
Ohje on päivitetty 4.1.2022.
Uppdaterad
Beställning och betalning av digital förhandsremiss till hälsoundersökningar via Omakoira-tjänsten
Downloadable file
Maksaminen, maksujen tarkastelu ja kuittien tulostaminen Omakoira-palvelussa
Ohjeessa neuvotaan, kuinka maksat Omakoira-palvelussa Kennelliiton avoimia maksuja, tarkastelet maksettuja maksuja tai tulostat kuitteja jo maksetuista laskuista.
Ohje on päivitetty 27.12.2021.
Uppdaterad
Betalning, granskning av betalningar och utskrivning av kvitton i Omakoira-tjänsten
Finska Kennelklubbens stadgar
Finska Kennelklubbens stadgar, som styr Kennelklubbens verksamhet och beslutsfattande. Stadgarna gäller från 1.1.2020.
Uppdaterad 14.1.2020
Kennelliiton säännöt 2020
Kennelliiton toimintaa ja päätöksentekoa ohjaavat säännöt. Säännöt ovat voimassa 1.1.2020 alkaen.
Finska Kennelklubbens stadgar
Grundregler för hundägare och -innehavare
Att äga en hund för med sig en hel del ansvar och flera skyldigheter. I Finska Kennelklubbens grundregler för hundägare och -innehavare har listats 9 centrala regler för hundägare och -innehavare. Reglerna gäller från 1.1.2022.
Uppdaterad 30.5.2018
Koiranomistajan ja -haltijan perussääntö
Koiran omistaminen tuo paljon vastuuta ja monia velvollisuuksia. Kennelliiton koiranomistajan ja -haltijan perussäännössä on listattu 9 keskeistä sääntöä. Sääntö on voimassa 1.1.2022 alkaen.
Grundregler för hundägare och -innehavare
Kennelklubbens vaccinationsbestämmelser
Finska Kennelklubbens vaccinationsbestämmelser för utställningar och prov. Gäller från 1.6.2023.
Uppdaterad 28.4.2023
Kennelklubbens vaccinationsbestämmelser
Finska Kennelklubbens vaccinationsbestämmelser för utställningar och prov. Gäller till 31.5.2023.
Övriga versioner
Kennelliiton rokotusmääräykset
Kennelliiton rokotusmääräykset näyttelyitä ja kokeita varten. Voimassa 1.6.2023 alkaen.
Vaccination Regulations of the Finnish Kennel Club
The Finnish Kennel Club’s Vaccination Regulations for dog shows and trials. Valid as of 1.6.2023.
Downloadable file
Omien yhteystietojen ja tietosuoja-asetusten päivittäminen Omakoira-palvelussa
Ohjeessa kerrotaan, miten omia yhteystietoja kuten sähköpostiosoitteita päivitetään Omakoira-palvelussa. Ohjeessa kuvataan myös, miten voit antaa luvan yhteystietojesi luovuttamiseen mm. Kennelliiton suoramarkkinointiin tai rotujärjestölle. Tietosuoja-asetuksia päivittämällä voit antaa myös luvan siihen, että nimesi ja kotiosoitteesi näkyy Kennelliiton jalostusjärjestelmässä.
Ohje on tehty 27.102019
Uppdaterad
Uppdatering av egna kontaktuppgifter och dataskyddsinställningar i Omakoira-tjänsten