Näin tilaat lähetteen

Sähköisen ennakkolähetteen voi tilata DNA-tutkimukseen, kuulotutkimukseen (BAER), kävelytestiin, kyynär- ja lonkkanivellausuntoon, polvilumpioluksaatiolausuntoon, selkälausuntoon, sydänlausuntoon, syringomyelialausuntoon, kyynärnivelen inkogruenssiin (INC) ja olkanivelen osteokondroosiin (OC). Voit tilata lähetteen myös jalostustarkastukseen tai hengitystieoperaation ilmoittamiseen (BOAS). Sähköinen ennakkolähete on aina pakollinen kuulotutkimukseen, kävelytestiin, kyynärnivelen inkogruenssiin (INC), olkanivelen osteokondroosiin (OC) ja jalostustarkastukseen.

Tarvitset ennakkolähetteen tilaamiseen tunnukset Omakoira-palveluun. Jos sinulla on jo Omakoira-palvelun tunnukset, voit kirjautua suoraan palveluun. Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia, klikkaa "Tilaa tunnukset ja maksa lähete" -painiketta. Jos et ole Kennelliiton jäsen, saat käyttöösi Omakoira-palvelun rajatun näkymän. Tunnusten tilaamiseen tarvitset henkilökohtaisia pankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta.

Huom!. Jos koirasi ei kuulu FCI:n tai Kennelliiton hyväksymiin rotuihin, ennen ennakkolähetteen tilaamista sinun tulee rekisteröidä se joko FIX tai ER-rekisteriin.

Minulla on jo tunnukset Omakoira-palveluun

Unohditko salasanasi?