Suomen Kennelliiton kokonaan omistamat tytäryhtiöt Showlink Oy, Prettybit Projects Oy ja Kustannus Oy Koiramme yhdistyivät 1.1.2024 alkaen yhdeksi tytäryhtiöksi, Showlink Oy:ksi. Yhdistymisen taustalla on Kennelliiton konsernirakenteen yksinkertaistaminen ja palveluiden kehittäminen.

Showlink Oy:n toimitusjohtajana jatkaa Johanna Tuomi. Yhdistyvien yhtiöiden nimet säilyvät Showlink Oy:n aputoiminiminä. Tapio Eerola jatkaa Koiramme-lehden päätoimittajana ja Juha Tenhunen Prettybit Projectsin tuotekehitysjohtajana.

Yhdistyminen ei ole vaikuttanut yhtiöiden henkilöstön työsuhteisiin tai työtehtäviin, eikä myöskään Suomen Kennelliiton toimiston toimintaan. Tytäryhtiöiden toimipisteet säilyvät ennallaan, samoin työntekijöiden sähköpostit ja puhelinnumerot. Yhtiössä on 33 työntekijää.

Showlink Oy:llä on neljä toimipistettä. Espoon ja Leppävirran toimipisteissä tuotetaan koiranäyttelypalveluita näyttelyjärjestäjille, ylläpidetään verkkokauppaa ja tuotetaan tapahtumapalveluita. Lisäksi myydään tallennuspalveluita ja jäsenten neuvontapalvelua Kennelliitolle sekä tuotetaan liiton lomakkeet ja muita painotuotteita.

Koiramme-lehden toimitus Turengissa tuottaa Kennelliiton kymmenen kertaa vuodessa ilmestyvää Koiramme-jäsenlehteä.

Prettybit Projectsin toimipiste Tampereella suunnittelee, kehittää ja toteuttaa Kennelliitto-konsernin tietojärjestelmiä.

Lisätiedot:

Showlink Oy:n toimitusjohtaja