Näin tilaat lähetteen

Sähköisen ennakkolähetteen voi tilata DNA-tutkimukseen, kuulotutkimukseen (BAER), kävelytestiin, kyynär- ja lonkkanivellausuntoon, polvilumpioluksaatiolausuntoon, selkälausuntoon, sydänlausuntoon, syringomyelialausuntoon, kyynärnivelen inkogruenssiin (INC) ja olkanivelen osteokondroosiin (OC). Voit tilata lähetteen myös jalostustarkastukseen tai hengitystieoperaation ilmoittamiseen (BOAS). Sähköinen ennakkolähete on aina pakollinen DNA-tutkimukseen, kuulotutkimukseen, kävelytestiin, kyynärnivelen inkogruenssiin (INC), olkanivelen osteokondroosiin (OC) ja jalostustarkastukseen.

Tarvitset ennakkolähetteen tilaamiseen tunnukset Omakoira-palveluun. Jos sinulla on jo Omakoira-palvelun tunnukset, voit kirjautua suoraan palveluun. Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia, klikkaa "Tilaa tunnukset ja maksa lähete" -painiketta. Jos et ole Kennelliiton jäsen, saat käyttöösi Omakoira-palvelun rajatun näkymän. Tunnusten tilaamiseen tarvitset henkilökohtaisia pankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta.

Huom!. Jos koirasi ei kuulu FCI:n tai Kennelliiton hyväksymiin rotuihin, ennen ennakkolähetteen tilaamista sinun tulee rekisteröidä se joko FIX tai ER-rekisteriin.

Minulla on jo tunnukset Omakoira-palveluun

Unohditko salasanasi?