Nenäpäivää vietetään tänään perjantaina 6. marraskuuta. Kennelliitto ja Antti Tuiskun Viljo-koira haastavat kaikki koiranystävät mukaan Nenäpäivä-keräykseen. Koiranystävät voivat osallistua Haukuttele hyvää -kampanjaan ja lahjoittaa rahaa kehitysmaiden lapsille esimerkiksi lahjoittamalla euron per lenkkeilty kilometri.

Kennelliitto on lahjoittanut tämän vuoden joulukorttirahat Nenäpäivä-keräykseen. Tämän lisäksi Kennelliitto järjesti 6. marraskuuta nenäkoirakulkueen Nenäpäivän hengessä.

Kennelliitto haastaa kaikki osallistumaan valitsemallaan tavalla ja summalla. Osallistumisen tapoja on monia. Voit lahjoittaa haluamasi summan opetettuasi koirallesi uuden tempun tai lahjoittamalla euron per lenkkeilty kilometri Kennelliiton tiimin kautta. Tutustu haasteisiin paremmin Nenäpäivän Haukuttele hyvää -kampanjasivulla.

Vielä ehdit mukaan, sillä kampanja jatkuu 15.11. saakka.

Koiramaisia Nenäpäivä-tunnelmia kannattaa julkaista sosiaalisessa mediassa tunnisteella #nenäkoira.

Muista myös katsoa Nenäpäivä-show tänään 6.11. Yle TV2 klo 19.

Osallistu Haukuttele hyvää -kampanjaan!
Katso temppuvinkkejä ja Antti Tuiskun ja Viljo-koiran terveiset Nenäpäivän sivuilta.