Yhteistyö kahden pääyhteistyökumppaniemme Agria Eläinvakuutuksen ja Hau-Hau Championin kanssa perustuu sopimuksiin, joista on hyötyä meille molemmille. Yhteistyö tukee toimintaamme ja tarjoaa myös etuja jäsenillemme.

Pääyhteistyökumppanimme

Agria logo_350 px

Agria Eläinvakuutus

Agria Eläinvakuutus on Suomen ainoa eläinvakuutuksiin erikoistunut vakuutusyhtiö, joka tarjoaa kattavia vakuutuksia koirille ja kissoille.

Agria kuva_600 px

Teemme Agria Eläinvakuutuksen kanssa monipuolista yhteistyötä koirien terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseksi. Agrian kautta tarjoamme jäsenillemme koirien terveyteen ja hyvinvointiin liittyviä ilmaisia webinaareja. Kennelliiton ja Agrian yhteisen aktiviteettirahaston kautta jaetaan vuosittain Koiramessujen yhteydessä avustuksia koirien terveyttä ja hyvinvointia edistävään toimintaan. Agria on mukana Koiramessuilla ja Koiranpäivässä ja tukee myös junior handler -toimintaa.

Agria Eläinvakuutus tarjoaa Kennelliiton jäsenille 10 prosentin alennuksen koiravakuutuksistaan. Kennelliiton kasvattajajäsenet saavat ilmaisen Agria Pennun henkivakuutuksen tehdessään pentueilmoituksen Omakoira-palvelussa.

Agria Eläinvakuutus tarjoaa myös Suomen Kennelliittoon rekisteröitäville pentueille ilmaisen Agria Pentu Henki -ryhmävakuutuksen.

Lisätietoa eduista löytyy täältä

Hau-Hau Champion_350 px

Hau-Hau Champion

Hau-Hau Champion on Suomen tunnetuin koiranruokabrändi, jonka ruoat ovat maistuneet suomalaisten koirien ruokakupeissa jo vuodesta 1955 lähtien.

Hau-Hau-Champion_600 px

Hyvä ruoka on jokakoiranoikeus. Siksi Hau-Hau haluaa varmistaa, että koiran ruokinta on mahdollisimman mutkatonta arjen keskellä. Hau-Haun tuotteiden erinomaisen hinta-laatusuhteen takana on oma tuotekehitys, intohimo parempaan koiranruokaan sekä kymmenien vuosien kokemus lemmikkien ruoista ja ravitsemuksesta.

Hau-Haun tuotteet ovat aina vehnättömiä, ja niissä on reilusti laadukasta eläinproteiinia. Kaikista Hau-Haun tuotesarjoista löytyy myös täysin viljattomia vaihtoehtoja. Laaja valikoima sisältää koirien kuiva- ja märkäruokia, puruluita sekä herkkuja. Löydät tuotteet helposti päivittäistavarakaupoista.

Hau-Hau Champion on avannut kesällä 2023 Pirkanmaalle oman Nokian Nappulatehtaan, jossa valmistetaan lihaisaa ja maukasta kotimaista koiranruokaa suomalaisten koirien tarpeita varten. Suunnitteilla on tulevaisuudessa hauhaumaisia etuja Kennelliiton jäsenille. Asiasta tiedotetaan jäsenillemme myöhemmin.