Joulukuisilta Koiramessuilta teet parhaat löydöt niin itsellesi kuin nelijalkaiselle ystävälle. Messuosastot täyttyvät vauhdilla – paikan varanneita myyjiä ja esittelijöitä on jo noin 70.

Messujen ajankohta sopii hyvin esimerkiksi joululahjalöytöjen tekemiseen. Messuilla löytää kaiken koiralle kätevästi saman katon alta, kun paikalla on monipuolisesti esimerkiksi tarvikkeiden, ruokien ja erilaisten hyvinvointituotteiden myyjiä.

Lista tähän mennessä mukaan lähteneistä myyjistä ja yrityksistä löytyy täältä.

Messuosastoja on edelleen vapaana, joten varaamalla paikkasi vielä tänään, varmistat yrityksesi mukanaolon Suomen suurimmassa koiratapahtumassa.

Kennelliitto järjestää Suomen suurimman koiratapahtuman Koiramessut Messukeskuksessa Helsingissä 10.–11. joulukuuta. Tapahtumassa järjestetään kaksi kansainvälistä, Suomen suurinta koiranäyttelyä sekä erilliset pentunäyttelyt molempina päivinä. Messuilla vieraili viime vuonna yli 34 000 kävijää ja ne kokoavat Messukeskukseen tuhansia koiria yli 300 rodusta.

Myyntipaikat ja varaukset
Showlink Oy