Kennelliitto on allekirjoittanut yhteistyösopimuksen eläinlääkäriasemaketju Evidensian kanssa. Sopimuksen myötä Evidensia on Kennelliiton järjestämän Koiramessut-tapahtuman virallinen yhteistyökumppani eläinlääkäripalvelujen tuottajana. Koiramessut järjestetään 10.–11. joulukuuta Messukeskuksessa Helsingissä.

Evidensia tuottaa Koiramessujen yhteydessä järjestettävien Voittaja-koiranäyttelyiden eläinlääkäripalvelut ja järjestää koiran hampaidenhoitoon liittyvän tietoiskun Kennelliiton Hau Life! -osastolla molempina messupäivinä. Evidensialla on myös oma osasto Koiramessuilla.

– Olemme iloisia, että hyvin toiminut yhteistyö Evidensian kanssa jatkuu, yhteistyökumppanuuksista vastaava Kirsi Salmijärvi Kennelliitosta sanoo.

– Koiramessut on meille tärkeä paikka tavata koiranomistajia ja tehdä työtämme koirien hyvinvoinnin edistämiseksi. Olemmeiloisia, että hyvä yhteistyömme jakuu myös tänä vuonna. Koiramessuilla tarjoamme tapamme mukaan parasta hoitoa parhaille ystävillemme, neuvomme ja kuuntelemme koiranomistajien tarpeita, Evidensia Eläinlääkäripalveluiden markkinointi- ja viestintäjohtaja Kaisa Barkman kertoo.

www.koiramessut.fi

www.evidensia.fi

Lisätietoja:

Kirsi Salmijärvi
Yhteistyökumppanuudet, Suomen Kennelliitto
kirsi.salmijarvi@kennelliitto.fi

Kaisa Barkman
Markkinointi- ja viestintäjohtaja, Evidensia Eläinlääkäripalvelut Oy
kaisa.barkman@evidensia.fi

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry. on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö. Liiton jäseninä on noin 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja yli 150 000 henkilöjäsentä. Kennelliiton järjestämä Koiramessut on Suomen suurin koiratapahtuma. Messuilla järjestettäviin koiranäyttelyihin osallistuu yli 10 000 koiraa.

Evidensia Eläinlääkäripalvelut tarjoaa korkeatasoista eläinlääkäripalvelua 50 toimipaikassa läpi Suomen, yli 700 alan eläinlääkinnän ammattilaisen voimin. Suomen suurimpaan eläinlääkäriasemien ja -sairaaloiden verkostoon kuuluu kolme päivystävää eläinsairaalaa, jotka palvelevat eläintenomistajia ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Evidensia - Parasta hoitoa parhaalle ystävällesi.