Kennelliitto on allekirjoittanut yhteistyösopimuksen Animagi Oy:n ja Univet Oy:n kanssa tänään keskiviikkona 28. lokakuuta. Sopimuksen myötä eläinlääkäriasemaketjut ovat Kennelliiton järjestämän Koiramessut 2015 -tapahtuman viralliset yhteistyökumppanit eläinlääkäripalvelujen tuottajina. Koiramessut järjestetään 5.–6. joulukuuta Messukeskuksessa Helsingissä.

Samaan konserniin kuuluvilla Animagilla ja Univetillä on yhteinen osasto Koiramessut-tapahtumassa. Ne myös tuottavat tapahtuman eläinlääkäripalvelut ja järjestävät koiran terveydenhoitoon liittyviä tietoiskuja Kennelliiton Hau Life! -osastolla molempina messupäivinä.

– Olemme iloisia, että voimme jatkaa Maailman Voittaja -näyttelyssä hyvin alkanutta yhteistyötä, Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen sanoo.

– Meillä Animagissa ja Univetissa sydämenasiana on pitää lemmikit terveinä, hyvinvoivina ja onnellisina ja teemme tämän eteen töitä läpi Suomen, vuoden jokaisena päivänä, vuorokauden ympäri. Olemme iloisia yhteistyömme Kennelliiton kanssa edelleen jatkuessa, sillä Koiramessut on meille tärkeä paikka kohdata koiranomistajia ja tehdä työtämme hyvinvoinnin edistämiseksi. Koiramessuilla hoidamme, neuvomme ja kuuntelemme ja pyrimme olemaan mahdollisimman monelle hyödyksi, Animagin ja Univetin markkinointi- ja viestintäjohtaja Kaisa Barkman kertoo.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry. on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täytti viime vuonna 125 vuotta. Liiton jäseninä on noin 1 900 koiraharrastusyhdistystä ja yli 150 000 henkilöjäsentä.

Animagi ja Univet muodostavat Suomen suurimman eläinlääkäriasemien ja -sairaaloiden verkoston. Palvelemme pieneläimiä ja hevosia 54 toimipaikassa läpi Suomen, yli 700 alan ammattilaisen voimin. Animagi ja Univet ovat ruotsalaisen Evidensia-konsernin suomalaisia tytäryhtiöitä.

www.animagi.fi

www.univet.fi