Kennelliiton Nuoret järjestävät lapsille ja nuorille suunnatun maksuttoman Go Hau! -koiratapahtuman Lempäälän Ideaparkissa lauantaina 6.4.2024. Tapahtumassa on luvassa paljon vauhdikasta koira-aiheista ohjelmaa sekä junior handlerien Pohjoismaiden mestaruuskilpailujen karsintakilpailu.

Ideaparkin keskusaukiolla tapahtumavieraat pääsevät osallistumaan monenlaisiin aktiviteetti- ja askartelupisteisiin. Koiran nenää ja tottelevaisuutta pääsee testaamaan supersuositulla Houkutusten Highwaylla ja Herkku-Formula-radalla etsitään herkkuradan nopeimmin suorittavaa koiraa. Koiran kanssa voi myös osallistua alle 10-vuotiaiden Lapsi ja koira -kilpailuun. Tapahtumassa järjestetään myös suosittu lelukoirakilpailu alle 10-vuotiaille. Aktiviteetteihin ilmoittaudutaan paikan päällä.

Päivän aikana järjestetään myös junior handlerien karsintakilpailu, jossa valitaan Suomen edustusjoukkue loppuvuonna Ruotsissa järjestettävään Pohjoismaiden mestaruuskilpailun finaaliin. 10–17-vuotialle nuorille tarkoitettu junior handler on koiranesittämiskilpailu, joka opettaa nuorelle, miten koiran parhaita puolia tuodaan esille näyttelykehässä sekä miten esittäjä voi helpottaa tuomarin arvostelutehtävää. Karsintakilpailussa tuomarina toimii Anna Pyykkö. Kilpailun ilmoittautuminen on sulkeutunut, mutta lajiin pääsee myös tutustumaan ja kokeilemaan lajia oman koiran kanssa tapahtuman aikana menestyneen koiranesittäjä ja Kennelliiton junior handler -työryhmän jäsenen Tiia Nybergin johdolla. Junior handler -kilpailun tauolla tapahtumakävijät pääsevät ihailemaan upeita koiratemppu-, koiratanssi- ja tokonäytöksiä.

Lempäälässä kävijät pääsevät rapsuttelemaan Kennelliiton kaverikoiria klo 10–16. Kennelliiton ja Kennelliiton Nuorten osasto palvelee alueella koko tapahtuman ajan. Tapahtumassa on mukana myös Kennelliiton Nuorten yhteistyökumppani Pedigree.

Tutustu tapahtumaan ja päivän aikatauluun tarkemmin täällä.

Tapahtumaan voi osallistua koiran kanssa tai ilman. Kauppakeskukseen voi tulla oman koiran kanssa, mutta huomioithan, että jokainen liike päättää itse voiko heillä asioida koiran kanssa.

Tapahtuma on kiusaamisvapaa.