Kennelliitto järjestää yhdessä Agria Eläinvakuutuksen kanssa Koiranpäivänä, keskiviikkona 24.4. klo 18 alkaen kaikille avoimen ja maksuttoman Terve ja hyvinvoiva koira -webinaarin. Aiheesta luennoi ELL Nina Mahlanen.

Webinaarissa käydään läpi millaisia asioita koiran hankinnassa tulee ottaa huomioon ja miten koiranomistaja voi edistää koiransa terveyttä ja hyvinvointia. Hän avaa myös sitä, mistä koiran hankkija löytää koirien terveystietoja, ja miten niitä tulisi hyödyntää koiran hankinnassa. Luennoitsijana webinaarissa toimii ELL Nina Mahlanen.

Mahlanen on toiminut eläinlääkärinä vuodesta 1993. Eläinlääkärin ammatin lisäksi hän on ollut Kennelliiton jalostustoimikunnassa lähes 15 vuoden ajan, joten hänellä on monipuolinen tausta koirien terveyden ja hyvinvoinnin parissa. Hän on myös kasvattanut koiria 80-luvulta saakka.

Webinaarin luento-osuuden ja tauon jälkeen on keskusteluosio, jossa syvennytään muutamiin aiheisiin tarkemmin. Webinaarin ja keskusteluosion juontaa Kaisa Gold Kennelliitosta.

Ilmoittaudu webinaariin mukaan täällä. Ilmoittaudu mukaan viimeistään tiistaina 23.4.

Webinaarista tehdään tallenne, joka on katsottavissa rajoitetun ajan webinaarin jälkeen. Huomioithan, että tallenne on nähtävissä vain webinaariin ilmoittautuneille.

Lisätiedot webinaarin ilmoittautumiseen liittyen: koulutus@kennelliitto.fi