Kennelliiton toimisto ja osa palveluista ovat suljettuina keskiviikkona 8.5. ja helatorstaina 9.5. Toimisto on auki normaalisti perjantaina 10.5.

Showlinkin Espoon ja Leppävirran toimipisteet ja puhelinpalvelut sulkeutuvat keskiviikkona 8.5. kello 14. Leppävirran toimisto ja puhelinpalvelut ovat suljettuina helatorstaina 9.5. Showlinkin Leppävirran toimipiste ja puhelinlinjat ovat suljettuina perjantaina 10.5.

Showlinkin Espoon toimiston poikkeavat aukioloajat vaikuttavat myös Kennelsäätiön kirjaston aukioloaikoihin.

Showlinkin Leppävirran toimiston poikkeukselliset aukioloajat vaikuttavat myös seuraaviin Kennelliiton puhelinlinjoihin:

• rekisteröinti
  • valiot
  • jäsenasiat
  • neuvonta
  • terveystutkimukset
  • yleinen numero (09 887300)

Suuren osan koirien rekisteröintiin ja terveystutkimuslausuntoihin liittyvistä asioista sekä muun muassa osoitteenmuutokset Kennelliiton jäsenrekisteriin voi hoitaa verkossa Omakoira-palvelun kautta.