Kennelliiton toimisto on suljettuna vappuaattona tiistaina 30.4. ja vappupäivänä keskiviikkona 1.5.

Showlinkin Espoon ja Leppävirran toimipisteet ja puhelinpalvelut sulkeutuvat vappuaattona tiistaina 30.4. kello 14.  Showlinkin toimistot ja puhelinpalvelut ovat suljettuina vappupäivänä keskiviikkona 1.5.

Showlinkin Espoon toimiston poikkeavat aukioloajat vaikuttavat myös Kennelsäätiön kirjaston aukioloaikoihin.

Showlinkin Leppävirran toimiston poikkeukselliset aukioloajat vaikuttavat myös seuraaviin Kennelliiton puhelinlinjoihin:

• rekisteröinti
  • valiot
  • jäsenasiat
  • neuvonta
  • terveystutkimukset
  • yleinen numero (09 887300)

Suuren osan koirien rekisteröintiin ja terveystutkimuslausuntoihin liittyvistä asioista sekä muun muassa osoitteenmuutokset Kennelliiton jäsenrekisteriin voi hoitaa verkossa Omakoira-palvelun kautta.

Hyvää vappua!