Suomen Kennelliiton kunniajäsen ja ulkomuototuomari emerita Tuulikki Stöckell nukkui pois 94 vuoden iässä 14.5.2020. Stöckell oli yksi nykyisen Suomen Vinttikoiraliiton alulle panijoista. Hän oli erittäin aktiivinen vinttikoiraharrastuksen ja vinttikoirarotujen puolestapuhuja.

Liiton edeltäjä, Suomen Vinttikoirakerho, toi whippetin Allways Dawn of Testin Suomeen vuonna 1959. Koira asui Tuulikin luona ja siirtyi hänen omistukseensa vuonna 1962. Nartulla teetettiin viisi pentuetta, joista kaksi ensimmäistä rekisteröitiin Vinttikoiraliiton Kiitäjä -kennelnimelle ja kolme Stöckellin of Streamline -kennelnimelle. Tuulikki keskittyi enemmän järjestötoimintaan ja ulkomuototuomarin tehtävään kuin pentujen kasvattamiseen. Kasvatustoiminta kennelnimellä kuitenkin jatkuu Tuulikin lastenlasten toimesta.

Ulkomuototuomariksi Tuulikki valmistui vuonna 1953. Hän oli suosittu vinttikoiratuomari. Stöckell toimi Suomen Vinttikoirakerhon sihteerinä peräti 11 vuotta vuosina 1955 – 1966. Rovaniemellä asuessaan hän oli aktiivinen Lapin Kennelpiirin toiminnassa – kennelpiirin hallituksen jäsen, kennelpiirin varapuheenjohtaja ja aluekouluttaja. Suomen Kennelliitto on myöntänyt Stöckellille useita huomionosoituksia. Hänet nimettiin ulkomuototuomari emeritaksi vuonna 2001.