Tulisitko viestintäasiantuntijaksi meille Suomen Kennelliittoon?

Onko sinulla vahva näkemys siitä, miten erilaiset asiasisällöt muokataan selkeään ja ymmärrettävään muotoon eri kohderyhmille?

Hae meille Suomen Kennelliiton viestintätiimiin!

Etsimme viestintäasiantuntijaa nelihenkiseen viestinnän tiimiimme.

Keskeiset työtehtävät

Viestintäasiantuntija vastaa ensisijaisesti viestinnästä Kennelliiton eri sisäisille kohderyhmille ja sidosryhmille Kennelliiton verkkosivujen ja uutiskirjeiden kautta. Haluamme tavoittaa eri kohderyhmät mahdollisimman hyvin selkeän ja ymmärrettävän, mutta myös innostavan viestinnän keinoin. Vaikuttava viestintä sitouttaa jäseniämme ja sidosryhmiämme yhteisiin toiminnan tavoitteisiin.

Viestintäasiantuntijan työhön sisältyy myös muuta päivittäis-, tapahtuma- ja sosiaalisen median viestintää. Kennelliiton viestintätiimi vastaa muun muassa vuosittaisten Koiranpäivän ja Koiramessujen viestinnästä ja markkinoinnista. Tiimissä ideoimme paljon viestintää yhdessä, ja tarpeen tullen autamme toisiamme viestinnän toteuttamisessa.

Viestintäasiantuntijan tarkempi työnkuva muotoutuu henkilön osaamisen ja vahvuuksien mukaan.

Kennelliitto työpaikkana

Kennelliiton toimistolla Espoon keskuksessa on tällä hetkellä noin 30 työntekijää. Muutamme kesän aikana uusiin toimitiloihin Pitäjänmäelle.

Tarjoamme työntekijöillemme asiantuntevan, kehittyvän työyhteisön ja monipuoliset henkilöstöedut, kuten lounasedun ja hyvät työterveyspalvelut. Työtä on mahdollista tehdä osittain etänä.

Mitä toivomme sinulta

Etsimällämme viestintäasiantuntijalla on oma-aloitteinen ja vuorovaikutteinen työote sekä kokemusta tiimityöskentelystä. Erilaiset viestintäkanavat ja visuaalinen viestintä ovat hänelle tuttuja, ja hän on valmis oppimaan uutta työssään. Hänellä on tehtävään soveltuva korkeakoulutus sekä riittävä englannin- ja ruotsin kielen taito.

Hae tehtävään viimeistään 27.5.2024 mennessä

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 27.5.2024 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Tarkoitus on, että tehtävä alkaa 1.8.2024.

Lisätietoja tehtävästä saat tarvittaessa viestintäpäällikkö Liisa Suoniselta, liisa.suoninen@kennelliitto.fi, puh. 050 320 3897.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka on perustettu vuonna 1889. Liitolla on noin 138 000 jäsentä, joista noin 2 000 on koiraharrastusyhdistyksiä. Kennelliitto-konsernissa on noin 60 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa. Arvojamme ovat asiantuntevuus, avoimuus ja aktiivinen vastuullisuus.