Kennelliitto ja presidenttipari Sauli Niinistön ja Jenni Haukion Lennu-koira haastavat kaikki koiranystävät mukaan Nenäpäivä-keräykseen. Koiranystävät voivat osallistua presidenttiparin tavoin Kennelliiton aloittamaan Haukuttele hyvää -kampanjaan ja lahjoittaa rahaa kehitysmaiden lapsille. Nenäpäivää vietetään tänään perjantaina 7. marraskuuta.

Presidenttipari lahjoittaa jokaisesta koiran kanssa lenkkeillystä kilometristä euron Haukuttele hyvää -kampanjaan.

Nenäpäivä-show esitetään YleTV2-kanavalla kello 19 alkaen. Lähetyksessä nähdään muun muassa Ransun vierailu Tasavallan presidentin Sauli Niinistön ja Lennu-koiran luokse.

Koiramaisia Nenäpäivä-tunnelmia kannattaa julkaista sosiaalisessa mediassa hashtagilla #nenäkoira.

Tule mukaan tekemään hyvää ja lahjoita rahaa Haukuttele hyvää -kampanjaan