Suomalaiset ottivat viikonloppuna järjestetyissä Norjan Voittaja- ja Pohjoismaiden Voittaja -näyttelyissä parhaat sijoitukset vakuuttavalla tavalla haltuunsa. Myös junior handler -kilpailussa ja koiratanssissa suomalaiset valtasivat palkintokorokkeet. Näyttelyt järjestettiin Lilleströmissä, Norjassa 15.–16.11.2014.

Perjantaina Norjan Voittaja -näyttelyn Best in Show oli lhasa apso Chic Choix Cleopatra Eurydice, om. Piia Helistöla-Laurila. BIS-3 oli bullmastiffi Librrani's High Performance Alonso, om. Viivi Alaluusua. Sunnuntaina Pohjoismaiden Voittaja -näyttelyn Best in Show -kilpailussa Librrani's High Performance Alonso otti ykkössijan ja lhasa apso kakkossijan.

Norjan Voittaja -näyttelyssä paras kasvattajaryhmä -palkinto meni Juha Kareksen Chic Choix-kennelin lhasa apso -ryhmälle. Pohjoismaiden Voittaja -näyttelyssä lauantaina paras veteraani oli Vesa Lehtosen belgianpaimenkoira; tervueren Flammeus Freay Pretty. Sunnuntaina näyttelyn paras veteraani oli Susanna Nevan samojedinkoira Talvituuli Peaceful Pearl ja paras kasvattajaryhmä oli Petri Turusen Eerondaali-kennelin keeshond-ryhmä.

Best in Show -voittojen lisäksi suomalaiset saivat molemmissa näyttelyissä useita sijoituksia ryhmäkilpailuissa.

Suomen edustaja Jeena Kantosalo voitti junior hadlereiden eli nuorten koiranesittäjien kilpailussa hienosti pohjoismaiden mestaruuden. Suomen junior handler -joukkue sijoittui joukkuekilpailussa toiseksi. Joukkueessa kilpailivat Emma Tammipuu, Ellen Harjanne, Suvi Nousiainen ja Jeena Kantosalo. Joukkueenjohtajana toimi Saana Simola.

Koiratanssin PM-kisoissa Suomen Freestyle-joukkue voitti kultaa. Voittoisassa joukkueessa kilpailivat Nadja Böckerman & bordercollie Cabaroo Magma Flow, Salla Haavisto ja valkoiset länsiylämaanterrierit Loving You Lime ja Loving You Like It Or Not sekä Sanna Lipponen & bordercollie Dragunovtiger.

Suomen Heelwork to Music -joukkue otti kisoista hopeasijan. Hopeajoukkueessa kilpailivat Susanna Ekblom & bordercollie Cabaroo Dances On Ice, Hanna Maines & shetlanninlammaskoira Shandy’s Belinda, Katja Tamminen & bordercollie Cabaroo Glacier Gale sekä Merja Valkonen & ruotsinlapinkoira Care Bears Sun Rise. Joukkueenjohtajana oli Tiina Jounio.

Koiratanssin yksilökilpailuissa Katja Tamminen & bordercollie Cabaroo Glacier Gale voittivat HTM-yksilömestaruuden. Freestylen yksilöhopean ottivat Sanna Lipponen & bordercollie Dragunovtiger ja pronssi meni koirakolle Nadja Böckerman & bordercollie Cabaroo Magma Flow.

Suomalaisten ja Suomessa kasvatettujen koirien ryhmätulokset:

Norjan Voittaja 2014

BIS-1 lhasa apso Chic Choix Cleopatra Eurydice, om. Helistöla-Laurila, Piia
BIS-3 bullmastiffi Librrani's High Performance Alonso, om.  Alaluusua, Viivi

Ryhmä 2
RYP-1 bullmastiffi Librrani's High Performance Alonso, om. Alaluusua, Viivi

Ryhmä 3
RYP-3 valkoinen länsiylämaanterrieri Who´s Hot And Who´s Cold, om. Lehtonen Vesa

Ryhmä 9
RYP 1 lhasa apso Chic Choix Cleopatra Eurydice, om. Helistöla-Laurila, Piia
RYP-4 kääpiövillakoira Staccato's Spicy Leaf, om. Harjanne, Nina

BIS-1 kasvattajaryhmä Chic Choix, lhasa apso, om. Kares Juha