Suomen Tulli on myöntänyt Kennelliitolle kunniakirjan tammikuun lopulla Kansainvälisen tullipäivän yhteydessä. Päivän teemana oli viestintä ja tiedon jakaminen yhteistyön parantamiseksi, ja teeman mukaisesti Tulli palkitsi henkilöitä, yrityksiä ja järjestöjä WCO Certificates of Merit -kunniakirjoilla.

– Suomen Kennelliitto viettää 125-vuotisjuhlavuottaan, jonka teemana on ”Hyvää elämää koiran kanssa”. Alan etu- ja keskusjärjestönä toimiva Suomen Kennelliitto on tarjonnut eri kansallisille hyötykoiratahoille yhteistyökanavan Kennelliiton alaisessa hyötykoiratoimikunnassa sekä tuonut esiin tullikoirien arvokasta työtä yhteiskunnan ja yksittäisten ihmisten hyväksi, Tulli perustelee kunniakirjaa tiedotteessaan.

Tulli myönsi kunniakirjan muun muassa myös Finnarille ja Viking Linelle.