Kennelliiton jäsenlehti Koiramme on nyt ensimmäistä kertaa Suomen luetuin harrastelehti. Kansallinen Mediatutkimus (KMT) mittaa säännöllisesti kaikkien lehtien lukijamääriä. Syksystä 2013 kevääseen 2014 ulottuvalla mittausjaksolla Koiramme-lehdellä oli 344 000 lukijaa. Määrä on 6 000 lukijaa suurempi kuin Metsästys ja Kalastus -lehdellä.

Koiramme on ollut KMT:n lukijamittauksissa mukana yli kymmenen vuotta ja koko tämän ajan lehti on ollut harrastelehdistä toiseksi luetuin, ja nyt siis ensimmäistä kertaa suosituin. Myöskään mikään ammatti- tai järjestölehti ei yllä Koirammen lukijamäärään. Suomen kaikista aikakauslehdistä Koiramme on 12:nneksi luetuin.

Koiramme-lehden lukijamäärä on noussut vuodessa 10 000 lukijan verran. Samanaikaisesti painettujen aikakauslehtien lehtikohtaiset lukijamäärät ovat laskeneet keskimäärin 2,1 prosenttia ja sanomalehtien 4,5 prosenttia.

Koiramme-lehti on Kennelliiton jäsenetu. Tilaa Koiramme ja liity samalla Kennelliiton jäseneksi täällä.