Haemme Kennelliittoon koordinaattoria vastaamaan tietosuoja- ja yhdistysjäsenasioista. Tehtävään voi hakea 26.4.2024 saakka.

Oletko sinä etsimämme henkilö tehtävään?

Haemme Kennelliittoon koordinaattoria vastaamaan tietosuoja- ja yhdistysjäsenasioista osaksi noin 32 henkilön asiantuntijaorganisaatiotamme.

Tehtävä ja siinä edellytettävä osaaminen

Sinulla on kokemusta ja osaamista tietosuoja ja -turvaohjeistuksista sekä niihin liittyvien asioiden vastuullisesta hoitamisesta. Toivomme, että sinulla on kokemusta myös yhdistys- tai järjestötoiminnasta, ja pystyt neuvomaan yhdistysjäseniämme jäsen- ja muissa yhdistysasioissa. Valmistelet yhteistyössä Kennelliiton toimikuntien kanssa heidän käsittelemiään asioita. Lisäksi toivomme, että sinulla on kokemusta sopimusasioiden valmistelemisesta sekä asiakirjojen tuottamisesta.

Toimit yhteistyössä ICT-tiimin, toimikuntien, hallinto-osaston ja lakimiehen kanssa. Raportoit työssäsi toiminnanjohtajalle.

Mitä sinulta toivomme

Sinulla on tehtävään sopiva koulutus ja kokemusta tietosuojalainsäädäntöön sekä yhdistys- ja sopimusoikeuteen liittyvien tehtävien hoitamisesta.

Edellytämme sinulta hyviä yhteistyötaitoja, oma-aloitteisuutta ja asiakaspalveluhenkisyyttä. Erinomaisen suomen kielen lisäksi englannin ja ruotsin kielen taito on eduksi. Kykenet itsenäiseen, vastuulliseen ja tavoitteelliseen työskentelyyn. Haluat oppia erilaisten järjestelmiemme käytön tehtäviesi hoitamiseksi. Koiratoimintaan liittyvä tausta tai osaaminen on tehtävässä eduksi.

Mitä me tarjoamme työnantajana

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä järjestö- ja koira-alalla asiantuntijana, kilpailukykyiset työsuhteen edut ja mukavan työyhteisön. Työtä on mahdollista tehdä osittain etänä.

Kennelliiton toimisto sijaitsee tällä hetkellä Espoon keskuksessa. Olemme muuttamassa kesän aikana uusiin toimitiloihin Pitäjänmäelle.

Koordinaattorin työsuhde on voimassa toistaiseksi. Tehtävää on mahdollista muokata ja laajentaa osaamisesi ja kykyjesi mukaan.

Hae tehtävään 26.4.2024 mennessä

Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoivomuksesi 26.4.2024 mennessä osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen, puh. 050 511 1998.